Date: 08/02/2017

AmChamps: Neuromarketing, Storytelling i Lični brend

Nastavak AmChamps programa uz predavanje o Neuromarketingu i radionice na temu Storytelling i Lični brend.

Drugi celodnevni susret je otvoren predavanjem Dr Nikolaosa Dimitriadisa, koji je od prethodnih generacija AmChamps-ovaca dobio epitet legende zbog svog uzbudljivog načina predavanja. Kao i svaki put do sada učesnici programa su ocenili njegovo predavanje sa najvišim ocenama. Dr Dimitriadis je kroz diskusiju učesnicima uveo Neuromarketing i njegove osnovne pojmove suprostavljajući njegovu primenu i rezultate tradicionalnim vidovima marketinga. Ukazujući na činjenice koje pokazuju nemogućnost merenja uspeha tradicionalnih marketinšskih metoda. Predstavljeno je istraživanje koje je pokazalo da ako bi 74% brendova sutra nestalo, potrošače ne bi bilo briga. Pored ovoga, Dimitriadis je prikazao studije slučaja- primere u kojima neuro-naučnici i vodeće svetske kompanije primenjuju najnovija saznanja iz ove oblasti. Predstavljene su tehnike koje su primenjene u najnovijoj viral reklami autoindustrije koja je preko noći osvojila mlađe generacije širom sveta. Na kraju učesnici su imali priliku da uživo vide kako funkcioniše istraživanje naših emocija isprobavši uređaj koji prikuplja informacije koje nam telo šalje, šta nam se sviđa a šta ne, a da mi toga nismo ni svesni.

Nakon pauze parovi su podeljeni u dve grupe, jedna je imala radionicu o Storytellingu a druga o Ličnom brendingu.

Storytelling radionicu je vodila Yuliya Rak, iz JTI-a, a učesnici su imali priliku da prvi put da čuju nešto više o storytellingu, a kasnije i stečana znanja primene na vežbama. Ona je objasnila kako ova tehnika pomaže u poslovanju, na koji način da putem pričanja priča ostvarimo bolju komunikaciju i odnos sa zaposlenima, bilo da je reč o davanju kritike ili podsticanju motivacije kod zaposlenih. Neke od metoda storytellinga su monomyth, the mountain, sparklines, false start itd. Učesnici su kao zadatak imali da primene neke od ovih metoda, i ispričaju priču, a kao rezultat ispričano je nekoliko motivacionih govora, priče o herojima iz detinjstva ili jednostavne situacije sa kojima su se učesnici susretali na poslu.

Druga grupa je imala radionicu Lični brending, koju je vodila Tatjana Šokčić, iz HR Centra. Ona je predstavila parovima šta se to očekuje od mladih u poslovnom okruženju, šta je lični brend, kako se on gradi i zašto nam je potreban. Učesnici su kroz diskusiju zaključili da je lični brend način da se pozicioniramo i promovišemo na tržištu, i da je važno ono po čemu smo prepoznatljivi. Na kraju, parovi su imali zadatak da se predstave kao brend, koje su njihove snage i tako odgovore na pitanje zašto baš oni treba da pobede u AmChamps takmičenju.