Date: 08/03/2017

Predavanje: Ljudi i tehnologija i radionice Storytelling i Lični brending

AmChamps program nastavljen je trećim predavanjem na temu Ljudi i tehnologija, nakon čega su usledile radionice Storytelling i Lični brending

Predavač, Nataša Sekulić, Country Sales Leader iz IBM-a, je predstavljajući se učesnicima kroz lična i poslovna iskustva, pokušala da osvetli uspeh u poslovnom svetu kroz pojam autentičnosti. Nataša je posebno apostrofirala uvide o pozitivnoj psihologiji iz knjige Authentic Happiness Martina Seligmana. Navodeći tri postulata - etičnost, posvećenost i izvanrednost, i njihovu primenu u poslovanju i životu prikazala je kako se IBM, jedna od najvećih kompanija u svetu transformisala, preokrenuvši poslovni kurs (biznis model), i od jedne zatvorene kompanije, fokusirane na akcionare, otvorila prema klijentu. Dodatno, Nataša je podsetila učesnike da su ljudi ti koji su odgovorni za pravilnu upotrebu tehnologije, kao i da je neophodno podići svest u vezi sa primenom kognitivne tehnologije.

Nakon uvoda, Branko Tadić, Enterprise Solution Consultant iz IBM-a, je predstavio nekoliko poslovnih modela koji postaju dominantni u informacionom društvu. Kroz primere i diskusiju sa AmChamps-ovcima, Branko je objasnio je da primenom modela pay for outcome (plaćanje po utrošku), klijent i prodavac stvaraju partnerski odnos i tako dele rizik pri bilo kojoj poslovnoj transakciji. Prema istraživanjima, u današnjoj ekonomiji u kojoj je kupac na prvom mestu, komanije koje ne budu primenjivale navedeni model, neće biti konkurentne na tržištu. Na kraju predavanja najviše je bilo diskusije i o poslovnim modelima: cloud modelu, big data concept-u i social context-u. Najviše pitanja je bilo u vezi sa dualizmom uloga i načinom na koji tehnologija menja ljude online, na društvenim mrežama, u odnosu na ono ko su oni offline.

Nakon pauze, učesnici su po grupama imali radionice Storytelling i Lični brending.