Date: 10/05/2017

AmChamps-ovci u poseti kompaniji Nelt

AmChamps-ovci su proveli ceo dan u kompaniji Nelt, gde su dobili jedinstvenu priliku da se upoznaju sa njenim poslovanjem iz prve ruke.

Dan je otvorila Nada Stamatović, Communication Executive, koja je predstavila kompaniju i njene početke, a zatim i razvojni put i na koje načine se on menjao prehodnih 25. godina, prateći inovacije Nelt je postavio trendove na tržištu u logistici. Uspešno poslovanje na domaćem i regionalnom internacionalnom tržištu, ostvarivo je jedino primenom najnovijih tehnologija i konstantnim ulaganjem u svoje zaposlene. Nakon uvodnog predavanja, Maja Knežević, Marketing menadžer, je održala predavanje Diferencijacija kao brend strategija i navela nekoliko primera iz kampanja Neltovih brendova.

Posle predavanja, usledio je obilazak skladišta, gde su se AmChamps-ovci upoznali sa procesom skladištenja robe, od trenutka kada proizvod dođe u Nelt, preko pakovanja, raspoređivanja, logistike i na kraju distribucije.

Treće predavanje o prodaji su održali Nikola Elezović, National Modern Trade Manger i Goran Dulić, Corporate Division Manager. Oni su objasnili da kada razmišljaju o prodaji, postavljaju sebi smart ciljeve, kao i da je planiranje i prikupljanje podataka o proizvodima, kupcima i objektima od ključnog značaja. Elezović je predstavio i PSF model, na kom počiva celokupna NELT prodaja. Ovaj model pomaže u organizaciji informacija, povećava prodaju i štedi vreme, a takođe se može koristiti i u privatnom životu.

Na samom kraju, AmChamps-ovci su imali kratku radionicu na kojoj su primenili stečeno znanje za prodaju jednog proizvoda iz Neltovog velikog portfolia.