Date: 05/09/2017

Uspešno završen prvi deo AmChamps Letnje škole pod pokroviteljstvom Banca Intesa

Tokom radionica i predavanja, koje su održali AmChamps alumnisti i predstavnici Banca Intesa, učesnici AmChamps Letnje škole upoznali su se sa različitim aspektima poslovanja u bankarskom sektoru i stekli znanja i veštine koje će im pomoći da oblikuju svoju buduću karijeru.

Prvog dana učesnicima su se predstavili Danilo Mrvaljević, direktor Sektora trezora i ALM-a, i Nemanja Stanišić, direktor Odeljenja za upravljanje zadovoljstvom klijenata Banca Intesa. Danilo je studentima predstavio aktuelne trendove u bankarskom sektoru i na finansijskom tržištu i podelio savete o kreiranju dobre poslovne strategije, stavljajući fokus na specijalizovano upravljanje novcem i izbegavanje različitih tržišnih rizika. Nemanja Stanišić održao je predavanje na temu odnosa i komunikacije sa klijentima. On je predstavio razliku između zadovoljnog i lojalnog klijenta, ukazujući na mogućnost merenja njihovih trenutnih stavova prema proizvodima i uslugama.

Oblast komunikacija, uključujući i odnose sa ciljnim javnostima, digitalne komunikacije i interne i eksterne komunikacije, predstavile su AmChamps alumnistkinje Jovana Žuržin Vukotić, direktorka odeljenja komunikacija i odnosa sa državnim institucijama za Adriatic Region kompanije Siemens, i Sanja Stefanović, viši konsultant za odnose s javnošću agencije Executive Group. Jovana i Sanja su kroz niz vežbanja i zadataka omogućile studentima da brže usvoje i primene osnovno znanje iz oblasti komunikacija, kriznih situacija na društvenim mrežama, PR kampanja i dr.

O važnosti razvijanja dobrih prodajnih veština i ostvarivanju profita putem istih, kao i strategijama prodajnog pregovaranja, govorio je još jedan AmChamps alumnista, Miloš Milosavljević, predstavnik prodaje za usluge tehničke podrške kompanije IBM. Miloš je istakao da uspešan ishod svakog sastanka zavisi od koncepta P.O.E.C. (Prepare. Open. Explore. Close.), pri čemu se dobra prirpema, prikupljanje informacija i identifikovanje potencijalnih prilika i problema smatraju najvažnijim komponentama ovog koncepta. Pored pripreme, Miloš je naglasio i značaj empatije, kao jednog od elementarnih činilaca uspešnih pregovora.

Marija Marković, AmChamps alumnistkinja i vođa tima za multimediju i online aplikacije kompanije VIP, govorila je o motivaciji kao pokretaču za ostvarenje poslovnih ciljeva, istakavši razliku između očekivanja i želja klijenata.

Predstavljajući marketinšku strategiju banke, Rajka Šinik Vulić, v.d. direktora Sektora za PR i marketing komunikacije Banca Intesa, govorila je o konceptu integrisanih komunikacija u finansijskom sektoru. Ona je istakla i neke od ključnih promena koje su se dogodile u bankarskom sektoru u protekloj deceniji, poput uključivanja novih kanala komunikacije sa klijentima, nastupa na društvenim mrežama, kreiranja atraktivnih ponuda i bankarskih proizvoda i dr.

Poslednje predavanje održao je dr. Nikolaos Dimitriadis, regionalni direktor Univerziteta Sheffield, koji je učesnicima predstavio osnove neuromarketinga kao nove oblasti marketinga u kojoj istraživači koriste tehnologiju kako bi identifikovali skrivene motive i podsvesne reakcije potrošača koje pokreću njihove odluke o kupovini. Nikolaos je studentima i praktično predstavio kako neuromarketing funkcioniše, predstavivši im uređaj koji tačno određuje naše emocije i reakcije u različitim trenucima.

Nakon završetka edukativnog dela AmChamps Letnje škole pod pokroviteljstvom Banca Intesa, Nikolaos Dimitriadis održao je mentorske konsultacije tokom kojih je učesnike Letnje škole savetovao u vezi sa pripremom i predstavljanjem njihovih projekata na temu „Unapređenje odnosa sa klijentima“. Učesnici će svoje projekte prezentovati na završnom događaju ovog programa, 19. septembra, kada će biti proglašeni i najuspešniji polaznici koji će time dobiti pravo direktnog prolaza u celogodišnji edukativni program AmChamps – Mladi lideri promene 2018.