Date: 02/02/2018

AmChamps 2018: Neuromarketing, Liderstvo u 4 koraka i druženje iznenađenja

Polaznici AmChamps programa otpočeli su jednogodišnju avanturu predavanjem na temu Neuromarketinga, radionicom Liderstvo u 4 koraka i druženjem iznenađenja.

Celodnevno druženje otvorio je Dr Nikolaos Dimitriadis, profesor Šefild Univerziteta, predavanjem o Neuromarketingu. Nikolaos je prvo kroz teorijski okvir predstavio ovu veoma dinamičnu i značajnu temu u današnjem biznis svetu. On je objasnio da najveći problem svim kompanijama predstavlja nemogućnost da saznaju zašto potrošači kupuju baš te proizvode, šta je njihov pokretač. Naučnici su ukazali na činjenicu da emocije utiču na odluku o kupovini, te su istraživanja neurosistema povezali sa marketinškim strategijama. Neuromarketing daje odgovore na podsvesne uzroke odluka potrošača zašto im se sviđa neki brend, boja, reklama. Na kraju, AmChamps-ovci su imali prilike da vide primenu ove discipline na filmu The Revenant.

Nakon ovog predavanja, usledila je radionica Liderstvo u 4 koraka, koju su vodile Evica Kuč iz Beogradske poslovne škole i Ivana Mihajlović iz kompanije Direct Media. One su kroz diskusiju sa učesnicima pričale o liderstvu, koji su sve faktori neophodni da bi neko bio uspešan lider, kao i na koje sve načine podsticati motivaciju u profesionalnom ali i privatnom životu. Nakon uvodnog dela, AmChamps-ovci su podeljeni u 4 grupe od kojih je svaka dobila studiju slučaja uz uputstva i priliku da provežba i izloži svoja rešenja na temu motivacije, poslovne komunikacije, mentorstva i umrežavanja.

Posle radnog dela, druženje iznenađenja se nastavilo u plesnoj školi „Tango Naturale“, gde su učesnici imali priliku da naprave svoje prve tango korake i usput se sjajno zabave.