Date: 08/05/2018

AmChamps 2018: Upoznaj kompaniju i ljude koji je vode

Dvedeset mentorskih parova iz pete generacije AmChamps programa je posetilo AmCham patron kompanije, Ball Packaging Europe i Coca-Cola Hellenic, i iz prve ruke se upoznalo sa njihovim poslovanjem i ljudima koji ih vode u Srbiji.

Dan je počeo predavanjem u Ball Packaging centru za učenje, gde su AmChamps-ovce dočekali rukovodioci kompanije na čelu sa generalnim direktorom Branislavom Savićem. Polaznici su prvo čuli kratak istorijat kompanije koja se bavi proizvodnjom limenki kao i viziju koja se nije menjala prethodnih 138 godina. Za poslovanje kompanije su važni sledeći faktori: ulaganju u zaposlene, održivom poslovanje, razvoj novih tehnologija, inovacije i operativna izuzetnost. Miloš Vasić, rukovodilac za unapređenja poslovanja, je naglasio da uvođenjem novih proizvodnih pogona, Ball danas u Srbiji proizvodi milijardu i 600 hiljada limenki dnevno i opslužuje tržište cele jugoistočne Evrope. Gospodin Savić je istakao da je početak poslovanja bio izazovan, ali da je neverovatan osećaj biti deo tima koji zajedno gradi, deli znanja i iskustva. Nakon predavanja, usledio je obilazak proizvodnih pogona, gde su studenti i menadžeri prvi put mogli da vide i Strawster-limenku sa slamčicom i BRE poklopac, nove inovativne proizvode koji se upravo iz Srbije izvoze u ceo svet.

Avantura je nastavljena u kompaniji Coca-Cola Hellenic, gde su polaznici obišli punionicu i upoznali se sa svim koracima u proizvodnji - na koji način se proizvode sokovi i Coca-Cola, kako i gde se skladište voda i sirupi, na koji način se pakuju i transportuju finalni proizvodi. Dan se završio predavanjem generalnog direktora Aleksandra Ruževića, koji je predstavio jednu od najvećih kompanija bezalkoholnih pića u Srbiji, njen način poslovanja, stavljajući veliki akcent na zaštitu životne sredine kao i društveno odgovorno poslovanje. On je istakao da je za uspeh neophodan pre svega istrajan rad i trud, kao i spremnost da se adaptira na nove uslove i zahteve na tržištu. Na samom kraju, AmChamps-ovci su postavljali mnogobrojna pitanja vezana za samu Coca-Colu, ali i u vezi sa njegovim izazovima u dosadašnjoj karijeri.