Date: 12/06/2018

Prodaja i distribucija live @NELT

Polaznici pete generacije imali su prilike da provedu ceo dan u kompaniji NELT-u i upoznaju se sa najnovijim trendovima u oblasti prodaje, distribucije i logistike, ali i korporativnim vrednostima na kojima počiva ova kompanija.

NELT je predstavio izvršni direktor, Miloš Jelić, a učesnicima su se obratili i predstavnici druge generacije vlasnika kompanije, Luka Šaponjić i Milica Sočanac. Miloš Jelić je poručio mladima da je za ostvarenje poslovnih ciljeva i planova neophodno nadograđivati svoje znanje i učiti od drugih. On je istakao da je neophodno stečeno znanje primeniti na pravi način u praksi, te iz tog razloga kompanija NELT otvara svoja vrata za studente i mlade ljude koji su željni uspeha. Luka i Milica su predstavili iz svog ugla iskustvo studiranja u inostranstvu i korake koji su ih doveli do odluke da se vrate u Srbiju i ovde započnu svoje karijere. Menadžer korporativnih komunikacija Marko Milanković detaljnije je objasnio NELT-ov distributivni portfolio ali i ostale aktivnosti. Učesnicima je bio najinteresantniji opis razvoja lokalne kompanije do velikog sistema, koji danas posluje na sedam tržišta i dva kontinenta.

Posle predavanja, AmChamps-ovci su obišli skladišta i uživo videli po kom principu se preuzima roba koja dolazi u NELT, obeležava i skladišti, a zatim dalje šalje kupcima.

Poslednje predavanje o prodajnim veštinama održali su Zoran Dimitrijević, National Traditional Trade Manager, i Nikola Elezović, National Modern Trade Manager, koji su objasnili razlike između tradicionalne i moderne trgovine i razloge zbog kojih se pravi ova podela. Poseban akcenat su stavili na važnost postizanja transparentne i jasne komunikacije u prodaji, uz korišćenje PSF modela (Persuasive Selling Format). Nikola Elezović objasnio je da se pomoću ovog modela lakše prikupljaju sve neophodne informacije o proizvodu i željama kupaca, te se na taj način štedi vreme i povećavaju prodaja i profit.

Na samom kraju, polaznici programa su imali radionicu, na kojoj su mogli da primene novostečeno znanje, kroz zadatak koji je podrazumevao prodaju određenih proizvoda uz primenu PSF modela.