NAŠI PREDAVAČI

Naši predavači i treneri su vodeći profesionalci koji jedinstvenom kombinacijom znanja, stručnosti i iskustva oblikuju samu budućnost poslovne zajednice.

Upoznajte AmChamps predavače i trenere, pročitajte njihovu kratku biografiju, saznajte koje su im oblasti interesovanja i koje savete bi dali našim mladim liderima promene.

BORIS BOČVARSKI

GENERALI

Boris Bočvarski, Tack TMI eksterni trener i stalni član trening tima Generali Akademije, već četiri godine razvija i izvodi treninge na teme kao što su: upravljanje vremenom, projektni menadžment, analitičko razmišljanje i proces donošenja odluka, upravljanje rizicima, upravljanje promenama, facilitacija timova, performans menadžment i feedback. U dosadašnjem radu kreirao je više obuka i trening kurikuluma, kao i programa za razvoj menadžera u sklopu kompanije Generali osiguranje.

Borisov trenerski rad i obuke su bazirani na višegodišnjem radu na poziciji projekt menadžera i konsultanta na dizajniranju, implementaciji i monitoringu projekata. Svoje menadžersko iskustvo je dodatno unapredio kao portfolio menadžer internacionalne Fondacije SOS Dečija sela gde je bio odgovoran za obezbeđivanje finansijskih sredstava putem projektnih aplikacija, komunikaciju sa investitorima i monitoring svih projekata u sklopu organizacije.

BORISLAV MILJANOVIĆ

REPRESENT SYSTEM

Borislav Miljanović je završio osnovne studije na Pravnom fakultetu, a magistrirao i doktorirao komunikologiju na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Beogradu. Pre nego što se preusmerio na PR, više od 10 godina radio je kao novinar i urednik u brojnim medijskim kućama. Osnovao je PR odeljenje BK Grupe i bio prvi Rukovodilac komunikacija za NJ.K.V.

Prestolonaslednika Aleksandra II. Borislav je osnovao kompaniju Represent Communications (nekadašnji McCann Erickson Public Relations), koja je prerasla u Represent System sa agencijama u Beogradu, Podgorici, Skoplju, Sarajevu i Banjaluci. Takođe osniva websajt i časopis Bizlife, studio za produkciju The Content Studio, agenciju za digitalno oglašavanje Native Network, kao Digital Element, platformu za analizu internet sadržaja. Agencije Represent System-a specijalizovane su za poslovnu komunikaciju i pružanje podrške klijentima.

Osnivač je i predavač regionalne Londonske škole za odnose sa javnošću, koju je do sada pohađalo 28 generacija stručnjaka iz oblasti komunikacija. Borislav je dobitnik brojnih nagrada i priznanja, poput nagrade za lični doprinos u oblasti komunikacija „Srđan Đurić“, koju dodeljuje Srpsko društvo za odnose sa javnošću i regionalne nagrade za doprinos razvoju PR-a u Jugoistočnoj Evropi - Pro.PR. Od početka svoje karijere ostaje posvećen implementaciji najnovijih tehnologija u oblasti komunikacija.

BRANISLAV SAVIĆ

BPE

Gospodin Savić je trenutno na poziciji direktora fabrike Ball Packaging Europe Belgrade Ltd., odgovoran za operativne rezultate BPE u jugoistočnoj Evropi. Priključio se BPE 2004. godine kao koordinator izgradnje u Ball Beogradu i dalje razvijao svoju karijeru na poziciji tehničkog direktora i direktora proizvodnje BPE Beograd. Glavne oblasti interesovanja su mu razvoj ljudskih resursa, promocija moderne proizvodne kulture, tehnologije i podrška inicijativi za poboljšanje lokalnog poslovnog okruženja.

DRAGAN POPOVIĆ

AIGO

Dragan Popović je preduzetnik i lider sa preko 25 godina iskustva. Osnivač je i predsednik AIGO Grupacije koja obuhvata više firmi u oblasti IT-a: najveća kompanija AIGO koja kreira inovativna IT rešenja za uspostavljanje i održavanje efikasnog integrisanog poslovnog sistema na tržištu Srbije i Atom partner distributivna kompanija koja zavnično distribuira računarsku opremu, potrošačku elektroniku, mobilne telefone na prostoru zapadnog Balkana. Takođe, AIGO je vlasnik sa 20 odsto akcija start up firme Yolo Book, čime se daje podrška razvoju novih ideja i inovacija u poslovanju.
Misiju i viziju svojih kompanija gradi hrabro, kroz set različitih veština i znanja, prepoznavanjem tržišnih prilka, postavljanjem novih ciljeva, pažljivim odabirom saradnika koji danas čini tim od skoro 200 zaposlenih i stručnjaka koji sa istim entuzijazmom streme postizanju zajedničkog uspeha. Kompanija AIGO je doživela transformaciju i reorganizaciju u sveobuhvatnom obliku. S tim u vezi, Dragan Popović poseduje bogato iskustvo iz oblasti upravljanja promena, kao uspešan preduzetnik u Srbiji.
Stalnim unapređivanjem liderskih veština ličnim primerom inspiriše i motiviše svoje zaposlene da stiču nova znanja i sposobnosti, što čini esenciju Draganovog vizionarstva.
Diplomirao je 1992. godine na Elektrotehničkom fakultetu u Beogradu.
Član je upravnog odbora Srpske asocijacije menadžera i svojim znanjem i iskustvom doprinosi podsticaju razvoja poslovnog okruženja i uspešnog društvenog umrežavanja što podrazumeva imperativ u savremenom svetu. Član je UO ženskog košarkaškog kluba Crvena Zvezda i kao bivši atletičar i veliki ljubitelj sporta podržava njegov razvoj u našoj državi i pomaže da se mladim ljudima približi ideja o zdravom životu. Veruje u svoju misiju, ideje I svoje zaposlene I ostavlja “srce na terenu”. Poverenje u svoj tim, negovanje odnosa, otvorenost u komuniikaciji, razvoj ljudi i ideja je ono što predstavlja esenciju Draganove svakodnevice u poslovanju.

EVICA KUČ

OTP BANKA


Evica radi u OTP banci i na poziciji Employee Experience Designer pokriva oblasti iskustva zaposlenih, organizacione kulture i vrednosti, bredndinga poslodavca, internih komunikacija. Iskustvo u oblasti razvoja i komunikacija stekla je kroz rad na različitim pozicijama u korporativnom, javnom i civilnom sektoru. Karijeru u banci započela je poziciji Head of Training & Development, a pre toga je radila i na poziciji Menažderke komunikacija i razvoja u Beogradskoj otvorenoj školi i Koordinatorke Centra za karijerno vođenje i savetovanje pri Ministarstvu omladine i sporta. Pored posla, aktivno se bavi razvojem kroz članstva u različitim programskim odborima i mrežama i kao trener na različite teme. Završila je Fakultet političkih nauka Univerziteta u Beogradu.

IVANA KARANOVIĆ

KARANOVIĆ & PARTNERS

Ivana Karanović, kao Head of Learning and Development u Karanović & Partners, razvija na regionalnom nivou L&D strategije i implementira program obuka, ne samo vezanih za pravo, već i za poslovne veštine. Na osnovu svog iskustva dužeg od 20 godina u oblastima prava i rada sa ljudima, dizajnira i sprovodi interne programe obuka za advokate na svim nivoima, kao i za Business Support timove. Iza sebe ima i bogatu advokatsku praksu u radu sa klijentima u oblasti Zakona o radu i zapošljavanju i oslanja se na svoja praktična stečena znanja prilikom obuke i podrške drugima. Ivana predsedava AmCham HR Forumom.

IVAN MILETIĆ

PMI

Ivan je Director External Affairs za područje jugoistočne Evrope i Director International Affairs za područje istočne Evrope u kompaniji Philip Morris International. Njegove odgovornosti uključuju poslove sa državnim organima, regulatorne poslove, interne i eksterne komunikacije, kao i upravljanje timom stručnjaka za eksterne poslove na šest tržišta u okviru klastera jugoistočne Evrope. Otkako se pridružio kompaniji 2009. godine, Ivan je obavljao različite funkcije, uključujući funkciju direktora poslovanja sa državnim organima za oblast za Istočnu Evropu sa sedištem u Lozani u periodu od 2018. do 2019. godine. Od 2013. do 2018. obavljao je funkciju direktora za korporativna pitanja, a od 2009. do 2013. funkciju korporativnog savetnika sa sedištem u Beogradu.

Pre rada u kompaniji Philip Morris International, Ivan je radio kao advokat u privatnoj praksi u nekoliko regionalnih advokatskih kancelarija u Nju Jorku i Nju Džersiju, gde je stekao iskustvo u područjima trgovinskih sporova i arbitraže, savjetujući različite klijente u privatnom sektoru. Još uvek je član advokatske komore u Njujorku. Pre nego što se pridružio advokatskoj komori, bio je sudski pripravnik Vrhovnog Suda u Nju Džersiju, kod sudije Višeg sufa Thomasa C. Brown-a, tokom njegovoog mandata 2000 - 2001. Tokom 2000. godine Ivan je doktorirao iz oblasti prava na pravnom fakultetu Seton Hall u Newark-u, Nju Džersi.

Osnovne studije završio je 1997. godine na univerzitetu Pfeiffer u Severnoj Karolini, stekavši diplomu iz književnosti i komunikacija.

IVA TERZIĆ

OTP BANKA

Iva se priključila Societe Generali banci, današnjoj OTP banci 2012. godine. Karijeru je započela u telekomunikacionoj industriji dok je kasnije u bankarskoj industriji kroz različite pozicije u okviru HR-a stekla iskustvo u različitim ciklusima putovanja zaposlenih kroz kompaniju. Trenutno je na poziciji Tim lidera za učenja i razvoj gde je zadužena za identifikovanje neophodnih kompetencija i kreiranje razvojnih programa za sve zaposlene u skladu sa razvojnim potrebama kao i strategijom banke.

Završila je master studije na psihologiji na Filozofskom fakultetu u Beogradu, a takođe stekla je sertifikat kouča i savetnika u oblasti transakcione analize.

IVAN DRAGOŠAN

SYMPHONY

Ivan Dragošan je Vice President of Internal Operations u internacionalnoj IT kompaniji Symphony, zadužen za finansijske, pravne i Compliance operacije kao i upravljanje poslovnim procesima na nivou grupacije. Ivan je ujedno i izvršni direktor Symphony kancelarije u Beogradu i bio je jedna od ključnih osoba za otvaranje i rast Symphony razvojnih centara u Srbiji. U proteklih šest godina, Ivan je bio jedan od značajnih stubova u izgradnji prepoznatljive Symphony kulture i zajedno sa svojim timom aktivno učestvuje u uspostavljanju strategije rasta i evoluiranja načina poslovanja kompanije. Pre nego što se priključio Symphony-ju, Dragošan je karijeru gradio u ulozi eksperta za javne finansije, kao i kroz rad na razvoju inovativnih softverskih rešenja koja su donela benefite za širu javnost, kako u Srbiji tako i u zemljama regiona.
Ivan je stekao Master diplomu iz informacionih sistema i tehnologija, a trenutno uspešno obavlja funkciju člana odbora u više asocijacija i organizacija u Srbiji.

IVAN STANKOVIĆ

COMMUNIS

Ivan Stanković je vlasnik i predsednik agencije Communis. Zajedno sa Draganom Sakanom, osnovao je prvu multinacionalnu agenciju za Jugoistočnu Evropu – Saatchi & Saatchi, najpre u Srbiji a zatim i u Sloveniji, Hrvatskoj, Bugarskoj, Bosni i Hercegovini, Mekdoniji i Albaniji. Smatra se začetnikom novog pristupa u radu sa klijentima u ovim zemljama, kao i uvođenja modernih svestskih praksi u planiranju i korišćenju medija. Nekoliko godina bio je predavač na Globalnoj školi za top menadžere u reklamnim agencijama (AMP). Učestvovao je kao predavac ili panelista na brojnim konferencijama i festivalima u svetu.

Sopstvenu komunikacijsku grupu, koju čine medijska agencija Media S i reklamna agencija Communis, osnovao je 2002. godine. Njegove agencije dobitnici su brojnih domaćih i inostranih nagrada za kreativni rad, a 2015. godine je proglasena za Agenciju godine. Dobitnik je i Nagrada za životno delo 2010. godine (UEPS). Do 2020. je bio profesor je na Fakultetu dramskih umestnosti, autor knjige “Kakodalogija”, a od skoro autor i voditelj emisije “Šta sam tebi & ko sam sebi”.

JELENA KIŠ

BPE

Jelena Kiš je menadžer za održivost i odnose sa javnošću za Centralnu i Istočnu Evropu u kompaniji Ball Packaging Europe. Zastupa kompaniju Ball na regionalnim forumima i u profesionalnim Asocijacijama u sledećem zemljama: Mađarska, Češka, Rumunija, zemlje regiona i Srbija, a sa lokalnim timom je aktivna i u Rusiji i Turskoj. Kao deo evropskog Ball tima za održivost, radi na inicijativama u vezi sa održivošću sa kupcima kompanije Ball, ali i na programima održivog poslovanja unutar same kompanije.

Za Recan fondaciju za reciklažu limenki za piće počela je da radi 2005. godine. Tokom 2013. godine, Jelena je pokrenula kampanju „Svaka limenka se računa” u Crnoj Gori, a 2017. godine i u Srbiji i Sloveniji, Bosni i Hrvatskoj. U okviru fondacije, radi na definisanju legislative u vezi sa upravljanjem ambalažnim otpadom sa ciljem povećanja procenta reciklaže limenki.

Predsednica je Saveza za zaštitu životne sredine pokrenutog 2019. godine u okviru NALED-a i potpredsednica u SEPEN-u, Udruženju za ambalažu i zaštitu životne sredine.

Radila je kao menadžer u međunarodnoj organizaciji „Regional Environmental Center for Central and Eastern Europe” gde se bavila projektima zaštite životne sredine i upravljanja otpadom.

Diplomirala je i magistrirala u Zagrebu na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu i po obrazovanju je magistar biologije, smer ekologija. Tokom 2020. godine je završila „Business Sustainability Management” na Cambridge Institute for Sustainability Leadership.

LJILJANA BOLJANOVIĆ

OLAF & McATEER

Ljiljana je direktorka agencije za integrisane komunikacije Olaf&McAteer, ekskluzivnog zastupnika Ketchum mreže za Srbiju, i predavač na Fakultetu za medije i komunikacije. Ima devetnaestogodišnje iskustvo u oblasti komunikacija i desetogodišnje u novinarstvu. Upravljala je kriznim timovima međunarodnih i domaćih kompanija i savetovala brojne klijente u oblastima energetike, rudarstva, farmacije, IT industrije, telekomunikacija, bankarstva i finansija, reformskih političkih i društvenih procesa, FMCG. Na Fakultetu za medije i komunikacije predaje Krizno komuniciranje i Planiranje i vođenje PR kampanja.

MAJA STOJANOVIĆ

OLAF & McATEER

Maja Stojanović je izvršna direktorka agencije za integrisane komunikacije Olaf&McAteer. Ima 19 godina iskustva u komunikacijama, od toga 4 godine u “in-house” komunikacijama, kao i 15 godina iskustva u upravljanju klijentima. Iskustvo je stekla savetujući širok spektar klijenata, uključujući privatni i javni sektor, vladine i nevladine institucije i organizacije, a specijalnost su joj strateške komunikacije, PR i PA kampanje, odnosi sa medijima i stejkholderima, korporativne i brend komunikacije.

MIHAILO JANKOVIĆ

MK GROUP

Mihailo Janković je na poziciji generalnog direktora MK Group od 1. januara 2021. godine. Poseduje bogato iskustvo u oblasti poslovne i strateške transformacije kompanija, koje omogućava njihov održiv rast i razvoj poslovanja. Zajedno sa top menadžmentom kompanije MK Group radi na definisanju i sprovođenju korporativne strategije i investicione politike, kao i ostvarenju poslovnih ciljeva u zemlji i regionu.

Mihailo je svoje bogato lidersko i menadžersko iskustvo sticao tokom 2 decenije rada za vodeće multinacionalne kompanije – British American Tobacco, The Coca-Cola Company, Knjaz Miloš a.d, kao i za kompanije u vlasništvu privatnih investicionih fondova. MK Group se pridružio sa pozicije generalnog direktora regionalne kompanije Nectar Group.

Tokom svoje karijere, bio je i član upravnih odbora profesionalnih poslovnih udruženja i neprofitnih organizacija u Srbiji. U 2019. godini proglašen je za „Menadžera godine“ od strane Srpske asocijacije menadžera. Poslovnu inspiraciju pronalazi u konstantnom unapređenju poslovanja, razvoju ljudi, poslovnoj transformaciji i turnaround management-u, što su oblasti koje su i obeležile Mihailovu dosadašnju karijeru.

MILENA MANOJLOVIĆ

GI GROUP

Milena je počela da radi u Gi Group HR Solutions-u u maju 2013. godine. Trenutno je na poziciji Senior HR Savetnika u Odeljenju za Regrutaciju i Selekciju i u potpunosti je odgovorna za izvršenje raznih izvršnih istraživanja i projekte regrutacije srednjeg nivoa u Srbiji i regionu. Milena ima izvrsno znanje lokalnog tržista i trendova, kao i veliko iskustvo u upravljanju projektima.

MIŠA LUKIĆ

NEW STRATEGY

Miša Lukić jedan je od najistaknutijih poslovnih stručnjaka iz oblasti brend i biznis dizajna u Centralnoj i Istočnoj Evropi.

Osnivač je i Chief Business Designer NEW STARTEGY, prve biznis dizajn kompanije u regionu koja radikalnom promenom postojećih poslovnih modela, na kreativan i inovativan način, sagledava biznis i pomaže pri pronalaženju originalnih i inovativnih rešenja u svim poslovnim segmentima jedne kompanije. Miša Lukić je sa svojim partnerom razvio jedinstven biznis model i metodologiju čiji je koncept zaštićen pod imenom BUSINESS SAPIENS.

NIKOLAOS DIMITRIADIS

SHEFFIELD UNIVERSITY

Dr. Dimitriadis se bavi primenom neurološke i bihevioralne nauke u oblasti marketinga, komunikacija i liderstva više od decenije. Svoj doktorat i MBA stekao je na Univerzitetu Sheffield. Trenutno se nalazi na poziciji direktora za razvoj na Executive Development Institut u okviru Međunarodnog fakulteta Univerziteta Sheffield.

SNEŽANA ISAKOVIĆ

GI GROUP

Snežana je sertifikovani TACK & TMI trener i sertifikovani ekspert Thomas PPA. Kao trener i fasilitator u Gi Grupi aktivno izvodi treninge i teambuilding-e iz oblasti: veštine komunikacije, upravljanje stresom, DISC metodologija, veštine prodaje, upravljanje vremenom, mentoring, efikasni sastanci.

Snežana, diplomirana sociološkinja, svoju trenersku karijeru započela je radom u nevladinom sektoru baveći se neformalnom edukacijom i realizacijom seminara i obuka na teme projektnog menadžmenta, komunikacije, upravljanja timovima i drugim.

Od 2016. godine je stalni član trening sektora kompanije Gi Group i aktivno učestvuje na konsultantskim projektima traninga i razvoja, kako kroz kreiranje individualnih i grupnih razvojnih rešenja, tako i kroz realizaciju trening programa. Snežana je učestvovala na projektima razvoja timova u sledećim kompanijama: Atlantic Grupa, Siemens, Nelt, VIP Mobile, SBT, NIS, Titan Cementara, Nortal, UniCredit banka, Erste Banka, Coca-Cola Hellenic, Pharma Swiss, Ferring Pharmaceuticals, Wiener Stadtische Osiguranje, Knjaz Miloš, Karanović & partners. Tokom osam godina vođenja obuka i facilitacija, Snežana je stekla bogato iskustvo radeći sa timovima iz različitih industrija i hijerarhijskih nivoa.

.

ZORAN PETROVIĆ

RAIFFEISEN BANKA

Zoran Petrović je Predsednik Izvršnog odbora/finansijski direktor (CFO) Raiffeisen banka a.d. Beograd. G. Petrović je iskusan bankar, bogatog profesionalnog znanja i međunarodne ekspertize na visokim izvršnim funkcijama. Poseduje obimno stručno znanje i iskustvo u međunarodnom poslovanju, izražene menadžerske i liderske sposobnosti, kao i poslovne rezultate ostvarene u praksi.

G. Petrović karijeru je započeo u Ekonomskom institutu u Beogradu, a 1992. godine pridružio se Jugobanci, gde je proveo četirigodine u Sektoru za poslovanje sa privredom i pet godina u Sektoru sredstava i investicionog bankarstva, stekavši široko poznavanje i iskustvo u bankarskom poslovanju.
Raiffeisen banci u Srbiji pridružio se 2001. godine, a nakon programa poslovne rotacije u RZB-u u Beču, došao je na čelo Sektora sredstava i investicionog bankarstva. Godine 2005. postavljen je za člana Izvršnog odbora. Zajedno sa svojim timom, osnovao je prvi investicioni fond, dobrovoljni penzijski fond i uveo prve kastodi usluge u Srbiji. U avgustu 2013. godine preuzeo je poziciju predsednika Izvršnog odbora, a 2016. godine i finansijskog direktora (CFO) banke. U okviru svojih nadležnosti, g. Petrović odgovoran je za sektore ALM, tržišta kapitala, lizing, finansije, pravnu i kadrovsku službu, marketing i odnose sa javnošću. Tokom svoje karijere, g. Petrović svojim znanjem i iskustvom pružio podršku ostalim Raiffeisen jedinicama u regionu.

G. Petrović bio je predsednik Upravnog odbora Američke privredne komore, vodećeg nezavisnog privrednog udruženja u Srbiji, koje čini 200 kompanijačlanova (iz SAD, EU i Srbije). Inicirao je i definisao pravila za uvođenje dinarske referentne stope – Belibor i Beonia, a takođe je dao ključni doprinos razvoju Forex tržišta u Srbiji. G. Petrović je član i Upravnog odbora Saveta stranih investitora, član Upravnog odbora Udruženja banaka Srbije, član Upravnog odbora Košarkaškog saveza Srbije, član Predsedništva Saveza ekonomista Srbije i član Saveta poslodavaca na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Pored svojih redovnih dužnosti, g. Petrović kontinuirano radi na širokom dijapazonu tema (privreda, porezi, plaćanja, tržište kapitala, itd), kako bi doprineo poboljšanju poslovne klime u Srbiji. Objavio je brojna mišljenja u oblasti privrede i finansija. G. Petrović diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Završio je program izvršnog rukovođenja pri Međunarodnom institutu za razvoj menadžmenta (IMD), Lozana. Poseduje sertifikat ACI dealing, Pariz.

ZVEZDAN HORVAT

ADIZES INSTITUTE WORLDWIDE

Dr Zvezdan Horvat više od 25 godina pomaže organizacijama u 30 zemalja širom sveta, od korporacija do malih privatnih kompanija. Profesionalni je direktor Adizes Institute Worldwide. Dva puta je dobio prestižnu nagradu Associate of the Year koju dodeljuje Adizes Institute. Zadužen je za razvoj najvažnijih faza Adižesovog metoda – organizacione strukture i sistema odgovornosti, kao i kvalitet rada i usavršavanje Adižes konsultanata širom sveta. Gost predavač na mnogim događajima. Autor više od 50 članaka iz menadžmenta.