Date: 15/03/2019

AmChamps 2019: Prodaja i distribucija @Nelt

Polaznici AmChamps programa su svoje četvrto okupljanje proveli u kompaniji Nelt, gde su se upoznali sa radom, organizacijom i vrednostima ove kompanije, ali i dobili korisne informacije o svetu biznisa.

Učesnicima se obratio Marko Milanković, Menadžer za komunikacije, koji je predstavio Nelt grupu i istakao da ključne stubove poslovanja predstavljaju distribucija i logistika, a da su osnovne vrednosti na kojima kompanija počiva dugoročna perspektiva, inovativnost, lična odgovornost, briga o ljudima i pobednički mentalitet. Marko Milanković je takođe naglasio da društveno odgovorno poslovanje predstavlja sastavni deo kompanije, kao i da se Nelt-ova strategija društveno odgovornog poslovanja fokusira na edukaciju i obrazovanje, te da u tom kontekstu Nelt sarađuje sa dosta fakulteta i podstiče mlade ljude koji žele da se dalje razvijaju u biznisu.

Potom, učesnici su prisustvovali radionici, pod nazivom „Pokidaj svoj prvi intervju“, na kojoj je Milica Dostanić, Specijalista za regrutaciju Nelt grupe objasnila strukturu, a takođe i dala korisne savete za unapređenje sadržaja CV-a. Usledila je simulacija intervjua za posao, gde su prisutni saznali kako da na najbolji način komuniciraju sa poslodavcem svoje iskustvo, umeće i veštine i da se što bolje predstave regruteru u procesu selekcije.

Nakon radionice, AmChamps-ovci su obišli Nelt-ov distributivni centar i stekli uvid u način preuzimanja, obeležavanja i skladištenja robe, kao i u proces dostavljanja robe kupcima.

Mihajlo Stikić, Nacionalni menadžer za ključne naloge, održao je predavanje „Prodajne veštine“, gde je učesnicima objasnio način prezentovanja i prodaje proizvoda i istakao da korišćenje metode ubedljivog načina prodaje (PSF Model) pomaže u organizovanju informacija, povećava prodaju, štedi vreme i resurse, kao i da kupcu odaje utisak profesionalnosti. Naglasio je da veoma važno odrediti kupčev interes, i u skladu sa tim naveo pet neophodnih koraka u sprovođenju navedenog modela – rezimiranje situacije, prezentovanje ideje, objašnjavanje kupcu, ponavljanje kupcu ključnih delova ideje i predlaganje narednih koraka. S obzirom na to da pomenuti model može da se primenjuje i u svakodnevnom životu, AmChamps-ovci su, na kraju svog četvrtog okupljanja, dobili zadatak da u timovima primene naučeno, i ostalim učesnicima prodaju svoju ideju.