Date: 12/04/2019

AmChamps 2019: Korporativna kultura i Održivi razvoj

AmChamps-ovci su svoje peto okupljanje proveli u kompanijama Ball Packaging Europe i Coca-Cola Hellenic, gde su se upoznali sa radom i vrednostima ovih kompanija, kao i sa proizvodnim procesima u njihovim fabrikama.

Branislav Savić, Marta Arsić, Stephanie Bartfeld i Nikola Cerović, održali su predavanje na temu Korporativna kultura, gde su AmChamps polaznicima predstavili istorijat, organizaciju, vrednosti i kulturu Ball Packaging Europe kompanije, koja je danas najvećih proizvođač i izvoznik limenki na našem podneblju. Vizija kompanije se nije promenila već 139 godina, a zbog dugoročnog zalagnja i truda, Ball Packaging Europe je kompanija koja ima najveći profit u industriji, a takođe spada i među top 15 poslodavaca. Vrednosti na kojima se kompanija temelji su ljudi i kultura, inovacije i poslovni razvoj, operacionalna izvršnost, fokus na potrebe potrošača i održivi razvoj. Branislav Savić je istakao da se njihov tim vodi rečenicom – „Visoki targeti, visoka očekivanja i visoki rezultati“, kao i da je za uspeh neophodno da se nakon svakog ispunjenog cilja postavljaju novi, tako da uvek postoji progresija. Stephanie Bartfeld je zatim istakla osnove modela za razvoj vođstva, koji čine 3 stuba – inspiriši, poveži i postigni, a cilj primenjivanja navedenog modela je da se lideri inspirišu, kako bi motivisali svoje zaposlene da zajedno postignu postavljene ciljeve. AmChamps polaznici su zatim obišli proizvodni pogon, gde su iz prve ruke videli proces proizvodnje limenki i način dostavljanja principalima.

Na drugom delu dana AmChamps-ovci su se uputili u kompaniju Coca-Cola Hellenic, gde su obišli punionicu i videli proces punjenja, pakovanja, skladištenja i transportovanja svih Coca-Cola Hellenic proizvoda. Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije je u okviru svog predavanja „Održivi razvoj“ AmChamps polaznicima predstavio Coca-Colin portfolio pića i objasnio ciljeve i razloge akvizicije kompanije Bambi. Naglasio je da su, kao kompanija, posvećeni stvaranju vrednosti za sve u lancu vrednosti. Istakao je da su jedna od najuspešnijih kompanija u regionu zato što, između ostalog, ulažu u svoje zaposlene, u kvalitet i inovacije, kao i u proverene partnere u lokalnoj zajednici. Predavanje je završio konstatacijom da je neophodno dopustiti promene, jer svaka promena motiviše ljude da rade više, zarad ličnog razvoja.